Powered By Blogger

Friday, May 29, 2009

Drama

mula-mula mcm ni, masa balik skull, aku, syafiq ,mea, duk kat tmpt meja ni. meja ni terletak bwh pancaran matahari yg sgt panas. pas2 sape ntah tanye, apesal korang duk kat panas2 ni?
aku jawab, "membakar lemak".

yang kedua, kiteorg sembang kat meja panas tu sambil membakar lemak. kiteorg sembang psl blablablabla, yadayadayadayada pas2 gelak2. pas2 kiteorg nampak bdak2 india tgh menari mcm dlm filem hindustan. diorang mnari tgh2 panas. mgkin diorang nak practise utk persembahan hari guru, ataupon membakar lemak.

Selepas diorang da habis rehearsal, mea kate mak dia da smpi. kiteorg sama2 gerak kluar dr sekola. tibe2, ada bdak2 india yg ramai mcm dtg ke arah kiteorg, kiteorg mcm da cuak.
aku pon mcm da cuak, secara desperate, aku jerit, "THEY'RE EVERYWHERE!"


Selepas tu, kiteorg jln kluar dr skull, pas2 aku mcm da x tahan. aku ckp kat syafiq n mea.

"I can't take it anymore, just go on without me, SAVE YOURSELF!"
pdhl baru beberapa lgkh je.

Pas2 sambung jln, aku nmpk kreta atok aku, aku cepat2 lari ke kreta dia sambil mlambai tgn mcm org giler. aku x salam pon ngan syafiq atau skp bye kat mea n syafiq.
well, what the heck? asalkan aku dpt balik.

No comments: