Powered By Blogger

Friday, May 1, 2009

Contributing towards my family.

apabila da bwat kenduri selamat kat kmpg aku, aku igt aku yg dilayan, rupanya aku yg melayan!!
aku kena bwk pinggan2 yg kotor dan telah diguna pakai oleh para tetamu. dahla situ ada 2 khemah, besar pulak tu. mesti la byk pinggan. pas2 aku kena bwk gelas skali. aku kena bwk besen2 yg dipenuhi oleh sisa-sisa makanan. bukan aku sorang je yg kena bwat kerja, tp sdara2 aku skali. iaitu, afiq, amin, najmi (abang mee), ayah2 sedara aku. pas2 ayah n atok aku skali.

Pas2 slps beberapa lama kiteorg bwat kerja,
atok aku dtg, pas2 dia kate kat aku dan afiq. " ouh bgs cucu2 tok abah" kiteorg pon apa lg? bangga ar!

abang mee terpaksa balik kemaman, terengganu. sbb dia ada hoki pada hari sabtu. xpe la, thnks anyway for helping us.






No comments: