Powered By Blogger

Saturday, May 16, 2009

16 Mei 2009

16 Mei 2009 adalah tarikh yg istimewa bg aku. ini lah sbbnya:-

1. Hari ini adalah birthday teacher tuisyen aku. iaitu mak mea. Happy 48th Birthday!! Pada masa yang sama, hari ni adalah Hari Guru, Happy Teacher's Day!!

Happy Birthday to you,
Happy Birthday to you,
Happy Birthday to Teacher Intan,
Happy Birthday to you,

Melayu pulak,

Selamat Hari Jadi,
Selamat Hari Jadi,
Selamat Hari Jadi Teacher Intan,
Selamat Hari Jadi,

Arab pulak,

At-tarikh al-miladi,
At-tarikh al-miladi,
At-tarikh al-miladi li-Ustazah Intan,
At-tarikh al-miladi,

YEAH!! Tiup cake, wooshh!
( tepuk tgn ramai2!! )

2. Next, hari ni aku pergi silat utk koko aku. bwat kali pertama aku g dlm byk minggu.
byk btol aku ketinggalan. ^.^

3. Hari ini aku dpt retainer braces yg baru. sbb yg lama tu da putus da dia punya dawai. yg baru ni lagi modern dia punya reka bentuk..

4. keempat, hari ni aku g potong rmbt kat kedai gunting. Balik rumah, ayah aku kate kat aku, dia kate kali pertama dia nmpk rambut aku cantik.

5. Selepas gunting rambut, aku g maen futsal buat kali pertamanya dlm 2 minggu. da lama aku x maen.

6. Pas2, hari ni adalah hari yg menentukan siapa yg akan menang premier league. Manchester Unted vs Arsenal. MU memerlukan hanya 1 mata shj to be crowned champions. Tp, aku rasa arsenal menang, sbb MU TAK AKAN menang. Sorry MU fans, I'm just being honest.

7. Hari ni juga ada konsert Final Akademi Fantasia. Adik aku kata Hafiz akan menang, tp aku x kesah sapa yg menang.

8. Hari ni juga ada majlis perkahwinan di antara Diana Rafar dan Zamarul Hisham kat Seksyen 9 Shah Alam. Aku da lalu da td masa aku nak gunting rmbt, lawa sungguh tmpt dia. Tema dia warna putih. Aku rasa mcm nak pergi, tp aku x dpt kad jemputan.

9. Hari ni ayah aku ada pertandingan maen golf. pertandingan tu diadakan di tmpt yg panas. smpi ayah aku nak putt pon susah.

That's all for now. BYE! :D

1 comment:

Anonymous said...

MU dah menanglah