Friday, May 22, 2009

Cerita paling lawak di dunia.

1. Ada 2 orang ghost investigator ni. Diorang ni pergi masuk ke dalam bilik ni. pas2 dlm bilik tu ada sorang lelaki yg terlantar di atas katil ni. pas2 badan lelaki tu bergerak-gerak giler2, sbb lelaki tu kena rasuk. Pas2 salah satu ghost inverstigator ni tanyer org yg kena rasuk tu...
Are you menstruating?

HAHAHAHAHAHAHAHA





2. Tadi aku nak basuh tgn utk makan. Pas2 kat window depan aku tu, aku nmpk mcm 2 ekor kucing sedang bermesra.. pas2 apabila aku tgk btol2, rupa-rupanya aku nmpk kucing tu tgh jilat bontot dia.

HAHAHAHAHAHAHAHAHA


I bet you guys are laughing until your vomit spills out into a toilet bowl.

No comments: