Wednesday, May 27, 2009

Aisyah

Aku kenal ramai org2 yg nama dia Aisyah. Berdasarkan pemerhatian aku, orang2 yg bernama Aisyah yg aku knal, diaorang mmg lawa. Yang cantik ada, yg comel pon ade.

1. Aisyah Nabihah
Dia ni senior kat skola aku, dia mmg lawa, baik, dan suara dia pula manja. Dia juga suka senyum kat org. Sebab tu lah dia ramai pminat skola aku. Classmates aku pggl dia "Kak Shy", mgkin sbb dia seorang yg pmalu. Dia x suka apabila org pggl dia dgn nama Nabihah.

2. Nabilah Aisyah
Dia ni classmate aku. Dia lawa la jgak. Dia pon ramai pminat kat skola aku. Dia x suka apabila org pggl dia dgn nama Nabilah.

3. Aisyah mane ntah
Bdak ni aku knal dia, tp aku x pasti sama ada dia knal aku atau x. Dia ni x sama klas ngan aku. Tp walaubagaimanapon, dia lawa.

4. Nur Aisyah
Haaa, dia ni adik sedara aku. Dia seorang yg comel. Dia masih lagi darjah 2. Dia bukan sahaja seorang yg comel, malah dia seorang yg pandai. Masa tu masa peperiksaan dia, dia dpt nombor 1 dlm klas dia.

5. Aishah AF
Walaupon dia x knal aku, tp aku knal dia. Walaupon dia tersingkir drpd AF masa tu, tp xpela, peduli apa aku? Dia ni seorang yg comel dan lawa juga. Muka dia ni mcm jnis2 manja la jgak.

Jadi, apabila korang bace entri ni, korang jgn la igt aku minat kat smua Aisyah dlm dunia ni. Aku saja je nak tulis aku punya pemerhatian kat dlm blog aku. Kepada bdak2 yg di luar sana yg bernama Aisyah, korang mmg seorang yg lawa.

Tu je, BYE! :D

1 comment:

aisyah said...

nama aku aisyah jugakk :)