Powered By Blogger

Sunday, May 24, 2009

Akhirnya.

Akhirnya, setelah bertahun-tahun. aku telah berjaya menukar gmbr display aku kat ym.
Korang tau kan gmbr ym yg bola tu? Aku asik guna yg tu je, sbb x bley tukar. Pas2 masa aku chat ngan syafiq masa tu, aku try tukar, pas2 tibe2 gmbr display aku bertukar!!. Aku pon dgn bataknya, maen tukar2 gmbr display kat ym. Dulu aku complain, aku nyer ym rosak. Tp, aku rasa aku je yg x reti tukar. padahal aku reti. Cuma ym tu je yg x nak tukar.

Itu sahaja buat di sini. Saya, Faris Aiman, melapor untuk Bloggers.
Bye :D

1 comment:

S. said...

kau ni mmg tk boleh bela kan. :D aku bace blog kau gelak gelak je. :D kau tk tau aku sape? hrm, biar jelah. tp aku kenal kau, & & aku ckp dgn kau "aku kau" ke? entah, aku tk bnyk ckp dgn kau dkt skolah. kau asek ckp dgn zuhur je..