Sunday, November 22, 2009

Mary Q's Place

smlm aku g rumah mary Q. dia ajak bdak2 form 4, form 3, dan ada bdak2 ninerz. budak2 form 3 prmpuan ramai gila. klau form 3 laki, aku ngan adib zaaba je. amir x g, sbb dia ada hal. nasib baik ada adib. klau x, aku duk kat tepi dinding sorang2 la jawabnya. ok, kiteorg mkn mcm biase. mknn dia sdap siot. yela, mknn western. rumah dia besar gedabak. aku ngan adib duduk dkt meja bdak2 form 3 prmpuan. ada nory, ayien, alia, dhalyna, farah syuhada, dan sorang lagi tuh. pas2 smlm kiteorg smbt bufday atiyah. diorang nyanyi lagu hepi bufday.

pas2 kitoerg buat joke psl nak racun kek. pas2 apabila org makan kek tu, dia mati. haha. diorang gelak gila2 smlm. pas2 kitoerg naik atas, kat second floor. kitoerg lepak2 kat atas. pas2 turon bawah. bergmbr pula. pas2 da pukul 11 lbih mcm tu, aku, bdak2 form 3, dan ada bdak2 form 4 nak balik rumah jln kaki rmai2. aku kena jln kaki dr seksyen 8 hingga seksyen 7 platinum. jauh la jugak. tp best. pas2 apabila nak smpi kat rumah aku. aku kena jln sorang2, yela, sbb diorang punya rumah kat tmpt lain.

As I walked alone in the dark road. Spooky trees and sounds of crickets surrounded me. My shadow followed me wherever I go. It was a long, dark, and spooky passage to my house. I reached home safely. ceyyy.

pas2 aku tgk chelsea lwn wolves. chelsea menang 4-0.
woohoo! Thanks for the cool party Mary.

No comments: