Powered By Blogger

Tuesday, November 17, 2009

Encik nak register anak encik?

waktu last day of school tu, ada hari pendaftaran utk bdak2 form 1 tahun dpn. masa tu adela ibubapa dan anak2 mereka dtg. masa tu fatin, mea dan ecah duduk dkt kaunter pendaftaran kelas KAA. mcm x laku je. well, nak buat mcm mana? aku pon g kat diorang pas2 berlakon jd bapak org.

Aku : Ye, saya nak register anak saya.
Mea : Apa nama anak encik?
aku : nama anak saya Faris Aiman Junior
mea : Faris Aiman Junior bin Faris Aiman bin Elias ?!?!?!?!?!?!
aku : ye.
Fatin : mana anak encik?
aku : dia perlu menghadiri ke sebuah majlis.

tibe2 sape ntah dtg. aku jdkan dia anak aku. pdhl bukan.

aku : haaa, ni dia anak saya.
ecah : maaf, anak anda x cukup hensem utk pendaftaran ni.
dan fatin
aku : asl pulak?!
ecah dan : anak encik x cukup hensem.
fatin



No comments: