Powered By Blogger

Saturday, November 7, 2009

Dunia Lakonan

yo wuzzup. sekolah agama adik aku akan mengadakan hari khatam quran. pas2 adik aku dan geng2 dia akan buat persembahan lakonan. kau nak tau watak adik aku apa? adik aku jd watak setan! ar, come on man!! i mean, jahat sgt ke adik aku tu. dah la kawan dia yg suruh jd setan. dlm lakonan tu, adik aku kena berlakon menggoda bdak2 yg sedang bergaduh. adik aku akan kate something like this...."gaduuhh, gaduuhh, gaduh, haha" dia kena goda la konon. damn, baru je post blog pasal setan. pas2 tibe2 adik aku kena berlakon jd setan. nak tgk la show tu.

apa yg wuzzup? langit la. ayah aku akan menghadiri diner dkt mana ntah. pas2 ayah aku pon akan buat persembahan. ayah aku akan jd watak pirate. sape ntah bg pinjam costume pirate kat bapak aku. ayah aku bwk balik. ayah aku juga akan melakonkan watak pirate yg berniaga. pas2 ada la skrip dia tu. pas2 aku try pakai costume tu, it's kinda itchy, tapi ttp cool. unfortunately, aku x ley tgk show tu, sbb hanya staf members kat pejabat ayah aku sahaja yg boleh.


1 comment:

Anonymous said...

i want to be the tree!