Friday, November 6, 2009

Godaan Setan Gondol

You know something? setiap kali sblom aku nak g smayang jumaat mesti aku rasa mengantok. pdhl aku bukannya tido lmbt sgt pon. td pon sama. masa aku nak mndi sblom g solat, aku rasa mcm nak baring atas sofa dan tido. aku ckp la kat mak aku, "kalau nak smayang jumaat mesti mengantok, slalu mcm ni." mak aku kate, "godaan setan gondol la tu".

damn those setans, they can't even take a day off without seducing me. always with the bad stuff. always telling me what to do. to do bad stuff! Ntah ilmu apa yg diorang guna kat manusia. mgkin setan letak bnda mcm tali dkt klopak mata aku pas2 jerit, " TARIK !!"diorang tarik smpi mata aku nak tertutup dan tros tido. mgkin ada byk setan yg tarik, pas2 setan-setan tu kecik saiznya. Haha, cute little setans. with those big eyes, cute nose, and the little two horns on their head. Makes me wanna sit on them like sitting on a tomato until it turns into a tomato juice.

No comments: