Powered By Blogger

Thursday, June 4, 2009

Tengok wayang dan hangout-hangout

Ok. td aku n kwn2 aku g tgk citer Night At The Museum 2 kat jusco bukit raja. Citer ni best giler sial. aku recommend korang tgk citer ni.





gambar ni diambil slps tgk wayang.



orang-orang yg menyertai aktiviti ini adalah :-





-aku
-syafiq
-afiq
-faliq
-amir
-muaz
-uzair
-baim
-mea
-fatin
-ecah
-adik ecah
-adik afiq

slps tgk wayang, kiteorg g kat tmpt jual mainan ni. kiteorg mcm budak kecik main ngan mainan kreta api. kiteorg membuang masa di situ. slps tu, kiteorg g kat food court.




smua org memilih mknn dan minuman masing2 yg hndk dimkan dan diminum. HAAA! yg part ni la yg paling best bg aku, dan part paling sedih bg mea. Masa tu aku mkn makanan nama "fried wing chicken rice" kot. dia punya nombor kod "307". Masa tu mea tgk mknn aku mcm sedap giler. dia pon nak mkn, kmudian berlakulah dialog di bwh ni :-





(Baim dan uzair berkesempatan utk saling suap-menyuap)










(ni masa aku n syafiq tgh mabuk)


Mea: ea, faris. kau bli mknn tu kat mane?
aku: dekat sana.
syafiq: dekat sana. (menyampuk)
mea: nmpk mcm sedap je nasi tu.
aku : mmg sedap pon. nak try?? kau nak aku suapkan utk kau??
mea: nak-nak!! (dia bukak mulut dia, mgkn dia igt aku nak suapkan utk dia btol2)
aku : pegi ar beli.
syafiq: hahha (gelak)
aku: nombor kod dia 302. (pdhl 307)

ok, mea pon pegi la ke kdai tu. dia cari gmbr nasi yg mcm aku tu, tp xde pon. dia x nmpk. dia pon kate kat mak cik tu "nombor 302"

apabila mea dpt mknn tu, aku tgk mknn tu mcm bkan aku nyer. aku mula nak gelak giler2. mea bengang, dia igt aku tipu dia. dia kate mknn tu pedas giler. aku da tawarkan air kosong aku, tp dia xnak. aku g check la balik nombor yg nasi tu, rupanya nombor sbnrnya ialah "307".
aku kesian btol kat budak tu, dah la hard disk dia rosak, pas2 menjadi mangsa oleh aku nyer mistake. tp xpela, sekurang-kurangnya dia dpt mkn.




(saat2 ketika mndpt mknn yg x spatutnya)





slps itu, kiteorg g ke reject shop. aku n syafiq nak bli baju. pas2 syafiq jumpa baju yg lawa ni. dia ber-plan nak aku, syafiq, faliq bli baju sama. kiteorg pon bli lah. pas2 aku bli sluar itam yg baru utk g ke skola. aku test sluar tu saiz 34. x muat. aku test saiz 36, baru muat dan just nice. baru nmpk cool.

pas2 ecah mntk kamera aku dr aku. pas2 aku bg je la kamera aku kat ecah. dia amik gmbr2 geng utk aku. ecah conquer gmbr aku dgn menangkap byk gmbr2 prmpuan, dan lelaki juga.







uzair dan baim pakai baju yg lawa yg ada di situ pas2 bergmbr.










saat2 ecah conquer kamera aku








muaz mempamerkan baju utk uzair









nak tnjk lidah diorang yg lawa sgt tu



Pas2 kiteorg kluar
dr reject shop. lepak2 kat dpn kdai tu. pas2 da ada bdak2 yg da balik.
the only survivors were aku, syafiq, faliq, uzair, dan baim. diorang tumpang aku.

lama btol aku nak siapkan entri ni.
thanks kerana bace. :DD

1 comment:

Anonymous said...

usop santorian.:D



haha..
tk ajk aku g tgk wayang.
hahaha..:P
tkpe2.
aku dh tgk dh cter tu..
so tk kisah
:P