Powered By Blogger

Saturday, June 27, 2009

Dr. Faiz Khaleed

masa tu aku kena exam KKQ. Pada hari tu, ada ceramah yg akan diceramah oleh Dr. Faiz, yg angkasawan tu. Mula2 exam la kkq. pas2 kiteorg dgr ada bersorak-sorak. aku pon susah nak concentrate sbb ada bunyi2 bising tu. pas2 habis exam. smua org turun bwh n tgk astronaut tu berckp-ckp. dia ckp psl pengalamannya semasa menjalani latihan ketika di russia.

slps ceramah abis, ade sesi soal-menyoal astronaut tu. aku nak tnyer, tp masa da abis. aku pon cdey. pas2 ada sesi bergmbr, ketika tu dr. faiz berdiri atas stage. pgws2 senior serbu dr. faiz naik atas stage. aku pon ape lagi? aku pon join la diorang. pas2 kiteorg bergmbr sama2 pas2 ada bdak2 amik gmbr kitoerg seolah-olah kiterg living the life. pas2 aku slm ngan dr. faiz. pas2 blablablabla. pas2 aku slm ngan dr. faiz lagi. da 2 kali da.

pas2 masa tu dr. faiz nak balik da. pgws2 dikehendaki mmbuat wall. supaya ketika dr. faiz hndk ke kretanya org x serbu dia. aku duk tpi kreta dia. kiteorg tunggu lama giler supaya dr. faiz kluar dan msk dlm kretanya. masa tu dia da turun, aku nak bukak kan pintu utk dr. faiz, tp bukan dia yg nak msk, rupanya ada sorang prmpuan berbadan besar ni. pgws2 gelakkan aku.
aku nak mntk autograph dr dr faiz, tp x dpt. pas2 masa dr. faiz nak msk ke dlm kretanya, aku slm dia lagi. da 3 kali da aku slm dia.

No comments: