Powered By Blogger

Thursday, December 24, 2009

Result PMR

tadi aku dpt result pmr.
4 org dpt 9A dlm skola aku.
- Farhana
-Mea
-Syafiqah
-Anis

diorang mmg pandai dan hardworking pon.

65 org dpt 8A dlm skola aku. yg dr klas aku,
-amir
-faliq
-afiq
-nawal
-aina
-mukminin
-amirah fatihah

tu je kot. diorang ni pon pandai gak.

klau 7A dlm klas aku,
-syafiq
-muaz
-adi
-schanna
-nafisah

tu je kot. diorang ni pandai gak.


congratulations to all.

ramai kwn aku dpt result bgs2, aku je x.
aku dpt 6A 3B. yg B, geo, sains, dan arab.

mak aku kate ok. dia bangga la jugak termasuk ayah aku, dan grandparents aku.
tp aku x bangga sgt. I got 6A's, what is there to be proud of?

aku yakin geo dan arab aku akan dpt A. tp x dpt.

2 hari sblom pmr, aku mimpi aku dpt 8B . nasib baik bukan sedemikian, klau x, aku frust menonggeng.

well, mission aku utk kalahkan ayah aku dlm pmr x menjadi kenyataan. dia dpt straight A's, aku x dpt. i'm no match for him.

sedara aku yg sebaya ngan aku. nama dia afiq. dia dpt 7A. dia kalahkan aku. congrats afiq.

Impian aku utk ke mrsm telah musnah. kerana sains aku B. nampaknya aku masih lagi terpaksa stay kat sekolah aku yang sedia ada ini. sementera yang lain, melanjutkan pelajaran ke sekolah2 berasrama penuh dan mrsm.

ada hikmah disebalik perkara ini. Allah Maha Adil

malam ni aku xde mood nak tulis bnda lawak. I'm sure you understand.
Goodnight.

3 comments:

TykaSH said...

atleast u got 6A than no A's..haha=)

congratz~

Anonymous said...

congratulations

Athirah | Coral Tulip said...

tahniah!
anyway i saw ur photo on fadhlullah (mad?)! what a small world.. :D