Powered By Blogger

Saturday, December 19, 2009

Banyak perkara yang perlu dibincangkan.

Ya Allah!! aku sebenarnya byk gila nak tulis dlm blog ni secara detail. tp masalahnya aku mls. tp aku rasa aku nak tulis kot, tp dlm format ringkas la. iaitu ringkasan

1. aku g singapore pada waktu kwn2 aku g bukit cherakah. aku cdey sikit jeee. pas2 jln2, g night safari, makan kat restoran halal, tido kat hotel. pas2 jumpa sorang bdak form 5 kat skola aku ni, tp x tau nama dia, pas2 nmpk haneef 3 imtiyaz 2008. remember him? dia da msk mrsm da pon. pas2 mea suroh aku belikan dia souvenirs.

2. waktu baru habis pmr dulu, aku bukan main lg nak buat mcm2 plan. tgk wayang la, buat sesi gotong royong dlm bilik aku la. tp x jadi pon. tp adela jgk tgk wayng. tp aku mmg nak gila2 buat sesi gotong-royong dlm bilik aku ni!!!!

3. td aku bli byk gila CD movie. like UP, Planet 51, G-Force, Surrogates, Papadom, Jin Notti, pas2 ada la lg citer. pas2 bli citer meatballs tu.

No comments: