Powered By Blogger

Friday, July 24, 2009

Titanic

smlm aku tgk citer titanic. citer tu cdey giler sial. movie tu very touching. tp an, aku bengang psl jack dawson mati. sbb dia beku kat lautan, lgpon rose tolak dia masuk ke dlm air. aku suka part masa kapal jadi berdiri pas2 kapal tu patah. pas2 ada satu babak ni, ada org terjatuh dr hujung kapal tu hingga terkena propeller. scene tu agak lawak. dahla citer tu cdey, pas2 tmbh pulak ngan lagu my heart will go on. tp aku bengang kat captain titanic tu, dia terlampau nak memecah rekod utk menjadikan kapal tu paling laju utk smpi ke new york dr uk kot. oleh disebabkan itu, kapal terlanggar iceberg. pas2 aku suka part yg waktu rose sanggup menyelamatkan jack yg digari di paip. dah la masa tu kapal tgh tenggelam. rose cintakan jack smpi dia tua krepot bangke.

pada hari esoknya, aku gtau kwn aku yg aku tgk citer titanic. kwn aku igt aku baru first time tgk. pdhl aku da tgk byk kali da. cuma dulu aku x fhm citer tu psl ape, tp skg ni aku da fhm da...citer tu psl kapal yg karam di tgh lautan, pas2 ramai org mati.

No comments: