Powered By Blogger

Friday, July 10, 2009

Silap

ok, farhan ada ajak aku pergi ke sebuah program yg diadakan di pas. ada kena jln2 sekitar kwsan tu la. program diadakan pada hari sabtu. tetapi malangnya hari sabtu aku igt ada tuition. pdhl xde. aku igt ade. pada hari sabtu juga ada kelasa tmbhn sejarah. aku tnyer la farhan, boleh lg ke x msk, tp dia hntr borang tu. aku x dpt pergi. tp, aku xde la cdey sgt. afiq kate dia nak pergi yg sejarah tu. aku teman dia pergi, sbb aku rasa dia sorang je lelaki yg pergi kelas tmbhn tu.

tp, pergi ke program jln2 tu pon mcm best jugak. sbb dpt sijil pringkat negeri, mknn percuma, baju percuma, dan....tu je kot. pas2 dpt jln2 di tpi jln sambil berbual-bual ngan kwn2, pas2 boleh dgr lagu. dan boleh meninggal kan kwn2 apabila diorang sudah semput dan pancit.

tetapi akhirnya, disebabkan tuition aku xde, dan nak msk program tu xley, jd my decision is to go to the kelas tmbhn sejarah. yela, blaja lg penting. tp, klau aku tau yg sabtu ni xde tusyen, da lama aku msk jln2 tu.

No comments: