Powered By Blogger

Friday, July 17, 2009

Kelengkapan Senjata

Kelengkapan senjata...

pada pagi tadi, aku dpt panggilan dr england optical group. dia kate cermin mata aku has arrived. aku excited. nanti aku apabila aku belajar, eyesight aku lebih jelas dan clear. aku sedang memakai cermin mata aku ketika aku sedang tulis blog ni. yeay that's right. i'm wearing it.
yeah i know! ayat aku mcm batak sikit.

Kelengkapan senjata nombor 2

haaa, smlm mak aku dpt panggilan dr dentist. dia kate aku kena buat check-up gigi pada hari yg sama ketika aku hendak mengambil cermin mata aku. slps solat jumaat, aku check gigi. berkata mr. dentist, gigi aku telah mengalami improvement yang byk. tggl hanya 4 bulan shj lagi utk aku pakai retainer tu. retainer tu adalah tahap kedua selepas braces. bnda tu boleh buat cabut dan pki balik.

kesimpulannya, aku kena pakai spec dan retainer.
in equation, specs + retainer = nerd
sort off... xdela..main2 je.

No comments: