Powered By Blogger

Saturday, September 5, 2009

Kencing dalam masjid

masa tu aku n family aku g terawikh kat negeri. pas2 adik aku nmpk budak kecik ni. dia masih kecik la. budak tu dia kencing dlm masjid. mgkin sbb dia x tahan. yela, x kan la dia nak g toilet sorang2, dah la masjid tu besar. nnti kena culik pulak. pas2 mgkin dia x tau ibubapa dia dkt mana.

dia pon kencing, 2 pak guard yg jaga saf budak kecik nmpk dia. diaorang amik budak tu pas2 letak dlm baldi, takut air kencing tu menitis. pak guard tu amik budak dlm baldi tu turun bwh. yg ni adik aku yg cerita.

apabila selesai solat, aku nmpk la bnda kon "warning! wet floor". aku plik, asl bnda tu atas carpet lak? pas2 aku lalu dkt tmpt budak tu kencing.pas2 aku sentuh kon tu. tp aku x tau lagi cerita dia masa tu. masa balik baru la adik aku cerita pasal cerita kencing tu.

aku harap aku x terpijak air kencing tu.

No comments: