Powered By Blogger

Saturday, September 26, 2009

Hari Raya

hai, tahun ni aku raya kat kota bharu. tahun ni aku rasa x brape best sgt la raya. yela, nak pmr. tahun ni aku pecah rekod dunia, iaitu tidak bermain mercun walaupon abang sedara aku supply mercun yg paling latest dan power sekali.

aku juga bwk balik buku utk blaja dan buat lthn. aku blaja ngan sedara aku. dia pon nak pmr gak tahun ni. pas2 atuk aku hadiahkan aku 2 kain pelikat. pas2 aku beli lagi kat kmpg aku, aku beli 4 kain pelikat. 4 + 2 = 6. aku dpt 6 kain pelikat.

aku dan sedara2 aku juga stayed up late at night pas2 tgk video2 hantu kat youtube smpi menjerit-jerit. best giler siot.

aku nyer investment (duit raya) semakin berkembang dan bertambah maju.

masa bulan puasa, berat aku turun dr 75 hingga 70. pas2 raya, makan mcm2, kuih, nasi, dan makaroni bakar. aku balik shah alam dan check. berat aku sudah naik balik hingga 74.
74-70=4. aku naik 4 kilo.

lagi 12 hari nak pmr. aku rasa mcm dah x sabar pulak nak pmr. sbb slps pmr, mcm2 bnda aku nak buat. aku tgk kwn2 aku mcm dah x online je myspace. aku je yg online. yela, mgkin diorang tgh blaja. tp klau x online tp x blaja baik x payah. baik online atau tido je tros.

No comments: