Powered By Blogger

Tuesday, March 16, 2010

Extremeeeeeeeme Park.

eherm,

HELLO THERE! GREETINGS!

smlm faliq buat gathering kat extreme park. dia yg blanja. pas2 adi ngan muaz nak tumpang aku. adi je yg tumpang aku. muaz kena tggl. kesian dia, sbb dia kat jusco. pas2 sbb dia x brape confident ngan jln ke extreme park tuh. pas2 aku gtau dia jln mana nak lalu kat hp. pas2 dia pon smpi.

ouh ye. faliq blanje pizza hut. ada pepperoni and cheese, ayam hawaii, pas2 yg masala tu kot, sup, pepsi, revive, ayam, ngan sos. aku rasa mcm nak rembat smua, tp x boleh, sbb masa tu aku da mkn nando. pas2 kenyang. pas2 jumpa amir, amir muka dia nmpk cerah gila. mcm ada cahaya menyinari wajahnya ke mana-mana sahaja dia pergi. umpama theater.

slps mkn g jln2. pas2 tgk kwn2 aku wall climbing or "panjat gunung" as i like to call it. masa nak climb tu, kena pakai "spender keselamatan" ni, or "cawat" as syafiq likes to call it. pas2 org terakhir plak kena climb. geng aku nak aku climb, tp aku malu ar. geng2 aku screamed for my name, FARIS! FARIS! FARIS! FARIS! permintaan ramai. pas2 mea jerit, sape yg panjat dpt kamera. aku pon try la pnjt bnda tu skjp. pas2 rasa mcm best la pulak. aku pon pakai spender keselamatan tu utk climb.

waktu aku pnjt, aku suroh diorang amik kamera aku dlm beg aku. tp xde. pas2 aku cek, rupa-rupanya kamera tu ada dlm poket aku. pas2 xley buat kluar. diorang gelak. rugi gila do, dahla kenangan manis tu. pas2 waktu da smpi puncak dia, aku xtau mcm mana nak turon. diorang gelak2 lagi. pas2 aku turon mcm biase, panjat atas batu2 keras tu. pas2 apabila dah nak smpi ground, baru la aku tau mcm mana nak turon cara yg sepatutnya. dia kena turon mcm cara askar2 like in the movies tu.

slps panjat gunung, g lepak2 dan bergmbr. pas2 ayah faliq smpi, last time aku jumpa dia, for now. aku peluk la diaaa. thanks for the pizza hut faliq! you are the best!

pas2 lepak kfc. sembang2. pas2 afiq mkn toasted twister. hmmm, sedapnya.

pas2 balik, adi, afiq, syafiq tumpang aku.

a totally extremeeeeeeeeeme day at the extreeeeeeeeeeeeme park!



1 comment:

Anonymous said...

Good post and this post helped me alot in my college assignement. Thank you for your information.