Powered By Blogger

Friday, March 12, 2010

Bye Bye

yea, hari ni hari last aku sbgi pljr seksyen 7. tp mcm x best sgt hari ni. sbb ramai x dtg. dgn alasan malas dan ada juga yg ponteng. syafiq x dtg. adi, sufi, muaz, dan farhan g bukit cherakah. diorang ada acara mssd apa ntah. hari ni aku x ramai kwn. aku lepak je la ngan azhar, elvi, ummi, dan aidil. aku lepak ngan diorang buat kali terakhir. aku nak suroh syafiq dtg, tp aku x suroh pon dia dtg skola. aku x smpi hati nak suroh dia. x terkata.

tadi aku plan aku nak sumbang sesuatu kepada skola aku. nasib baik ada spotcheck. boleh la aku check beg org pas2 rampas diorang punya liquid paper. byk pulak tu. ngan marker skali. klau aku stay 7, aku plan nak jd ketua pgws, ganti azim. nmpknya nazim jd ketua laaaa.

eh, aku lupa nak tulis, aku nak pindah ke smka kuala selangor. ustazah rodziah, ngan cikgu2 lain kat skola aku galakkan aku pergi ke sana. amir dan mea pon sama. tp azhar, aidil, elvi n ummi x bg pergi. elvi n ummi kate aku anak mak la amende. tapi aku stand by my decision. ecah pon x bg pergi.

skola tu kat tmpt nelayan. ustazah rodziah kate tmpt tu ada byk ikan, ikan dia murah2 pulak tu.
nmpknya aku mkn ikan je la kat skola tu. mendapat protein yg secukupnya.

mak aku mcm sedih je aku dpt tawaran ke asrama tu. mgkn sbb dia tau yg aku nak pergi.
adik aku pulak, dia suroh aku pergi. haihh. ayah aku, aku rasa dia x tau pon aku dpt tawaran. sbb dia out station.

so sad la.


2 comments:

Anonymous said...

Kalau kau ajak aku, Dan kata kau nak pindah, aku datang

Nabilah Aisyah :) said...

weyh~! are seyes bout this??! aku igt kau men2 duuuhh.. alaa faris nk gi ke?? ;(