Friday, April 24, 2009

Pameran Nerd (part 1)

Ok, masa tu aku ngan kawan2 g pameran buku (pameran nerd). kiteorg g sana naik bas. Aku ngan syafiq nak terkencing sbb terlampau excited. pas2 apabila kiteorg naik bas, kiteorg gelak giler2, bdak2 lain pon gelak giler2 psl diorang punya bisnes. pas2 apabila da lama2 duk dlm bas, aku ngan syafiq da x rasa nak terkencing sbb mcm da x excited. pas2 apabila da smpi kat pameran nerd, nawal atau mea, ntah la aku pon xtau. diorang pggl bdak2 imtiyaz supaya berkumpul kat 1 tmpt. kononnya nak gerak sama2.

1 comment:

Syafiq said...

haha. aku ingat lagi part ni