Saturday, April 25, 2009

Buang Masa dan Buat Penat.

Hari ni aku x g koko. atas alasan "nak rehat". (pdhl malas) So, ada bdak2 dr skola aku ajak g maen futsal dkt gelanggang futsal seksyen 7. aku pon apa lg? g je la.

KICK-OFF!

kiteorang pon maen la mcm biase. aku gol 3 kali. masa tu aku jd defender, pas2 aizat bwk bola kat aku, aku mgawal ketat aizat, pas2 aizat pon g sepak bola smpi melalut kluar dr gelanggang futsal tu. aizat sepak tinggi giler babeng. bola yg dia tendang tu kena pokok pas2 g mane ntah. bola yg dia sepak tu hafiz yg punya, kwn aku kate bola tu dia bli kat overseas. kiteorg mencari bola smpi ke hujung sana. smpi aku g msk ke dlm kawasan kondominium org. kiteorg cari sama2, tgk dlm longkang, tgk dlm umah org, tp xde.

pas2 slps beberapa minit, kwn aku jumpa bola tu kat pokok. rupanya bola tu tersekat kat pokok kat sblh gelanggang futsal tu je. bwat pnat je kiteorg g cari bola tu kat merata-rata tempat.

slps tu, kiteorg maen mcm biase.

No comments: