Powered By Blogger

Saturday, February 13, 2010

Experiment

pada hari rabu tu, aku decided yg aku nak buat experiment kat kwn2 aku. problem statementnya ialah, aku rasa mcm terpinggir pulak ngan diorang. ye ar, apabila aku jumpa diorang je, mesti diorang ckp psl bio2 la, pas2 gelak sama2, ckp psl tikus. aku? aku xtau amende yg diorang perbincang dan gelakkan. bukan tu saja, apabila aku jumpa ngan group diorang, mesti aku yg kena tegur dulu. mesti aku yg kena mulakan conversation. klau aku x mulakan dulu, harapan ar nak ckp.

pas2 aku pon buat2 xtau la ngan diorang kat skola. apabila aku lalu dpn diorang, aku buat bodoh je. selagi diorang x tegur aku, selagi tu aku x kan bercakap ngan diorang.

tp syafiq terasa. dia igt aku marah kaw2 punya kat dia. pas2 habis skola, diaorang buat perbincangan psl aku. diorang bincang mcm mana nak pujok aku balik. haha. aku rasa mcm diappreciatedkan pulak, seriously.

hari esok tu, diorang dah mula tegur aku. tapi aku perhatikan afiq, nawal, ecah, dan anis langsung x terasa ngan experiment aku. yg terasa, syafiq ngan faliq. faliq mcm terasa ar gak aku perhatikan. what about muaz? muaz aku rasa dia x terasa, sbb aku dah lama x nmpk dia. mcm susah je nak jumpa dia.

overall, my experiment was a success!
hooraa!




1 comment:

Nabilah Aisyah :) said...

farissss....echa sllu tgor faris tww...tipu gilee la if ckp echa xpnah tgo...klu jmpe sllu je tgo..kdg2 ajk mkn sme2 kat kntin..haa...ni yg echa mrjok niihhh...haa