Powered By Blogger

Saturday, January 30, 2010

A Long Day

Masa hari jumaat waktu tu, ada larian sevens. aku , afiq, mukminin lari. manakala syafiq, adi, muaz, sufi, farhan, x lari. tp aku x dpt nmbr. who cares? pas2 rumah biru menang. boo. aku plan nak ketuk kepala budak2 rumah biru guna helmet moto muaz. tp x smpi hati, kerana syafiq rumah biru.

ok, pada waktu petang tu, kul 3.30. kiteorg ada wat surprise party utk budak2 sbp yg pergi sbp. amir and mea that is. mea smpi lambat gila. pas2 waktu nak surprise tu, syafiq dan anis spray bnda sabun tu. aku jeles, aku pon nak gak spray bnda tu kat muka org. SURPRISE! OUCH, MY EYE! syafiq kate pedih klau kena mata sabun tu. pas2 makan "pondok piza", ataupon lebih dikenali sbgi Pizza Hut. mak adi blanja. thank you so much.

pas2 amir dan mea dikehendaki bg speech utk smua org yg dtg masa tu. mea bg speech utk stiap org. mea x habis2 ckp psl kahwin kat stiap org. amir, dia bg speech secara umum. sbb dia malu nak bg speech kat lelaki? what the?

pas2 bergmbr blablabla. pas2 waktu nak balik, sape ntah pasang lagu kenangan terindah. mea nmpk emotional. pas2 ade kwn2 yg da balik. pas2 tibe2 kiteorg nmpk budak form5 waktu kiteorg form1 dulu pada tahun 2007. iaitu talhah razali. aku plan nak ckp terima kasih kat dia. terima kasih utk apa? terima kasih kerana mengelap algae di dlm tank kat fishville aku kat facebook. haha. tp aku x ckp pon. he's a good guy. because he tooked care of those nuisance algaes.

haaaa, this is the best part. aku rakam video guna kamera aku. aku nak rakam ragam2 amir dan mea. yela, nnti apabila diorang xde, boleh la aku lepaskan rindu. mula2 aku buat THE AMIR IZWAN SHOW, starring amir izwan. pas2 mea complain, dia pon nak gak show dia. aku pon gabung kedua-dua show diorang, aku buat "THE AMIR IZWAN AND AMEERAH MARDHIYAH SHOW" starring amir izwan and ameerah mardhiyah. aku asik ulang bnda tu je waktu aku rakam, THE AMIR IZWAN AND AMEERAH MARDHIYAH SHOW... starring amir izwan and ameerah mardhiyah", asik bnda sama je.

pas2 aku pon interview diorang. aku tanya soalan2. pas2 aku tnya diorang, "what do you think of your classmate, faris aiman?" mea kate "he's a nerd boy". aku sedih.

waktu diorang tgh ckp2. ern dan nana interframe. diorang lalu-lalang dpn kamera. lambai2 la, buat2 ckp telefon la, pas2 nana kate, "eeee, burung". lawak gila sial.

pas2 ern lalu kat blkg mea dan amir, tibe2 ern terjatuh. dia menjerit. kiteorg smua gelak2. kesian ern. aku da tgk video tu byk kali da. tp aku still gelak gila2 apabila aku tgk video tu.

29 January 2010 memang lawak gila.

No comments: